الجمعة، 4 يوليو 2008

كلمات اغنية(هى دى)


اكتر حاجة بحبها فيكي هو دة هو دة اااااه قلبك واكتر حاجة شدتنى ليكي هى دى هى دى طيبة فلبك و اكتر حاجة بتموتنى وتودينى كدة و تجيبنى لما ايديا بتيجى عليكى و عنيكى ف عينيا و اجمل حاجة و احلي ما فيكى شفايفك همسك كل ما فيكي عليكي مشية الله يخليكى براحة عليا يااااااا علي الايام لما الايام تضحك للواحد مرة واحدة وااااه يا سلام يا سلام هقولك كلام انا عمري ما قلتة لاي واحدة يااا يا ليل يا ليل يا ليل ياااا ليل واااااه انا عارف ان الملايكة يا حبيبتي يا حبيبتى مبتتشفش و ازاى انا شايفك؟ و احلي ما في حبي ليكي انة اتاخد افش ااه عشان مبخفش معقول انا شايفك اانا عارف ان الملايكة يا حبيبتى يا حبيبتى مبتتشفش و ازااي انا شايفك؟ واحلي ما في حبي ليكى انة اتاخد افش اه عشان مبخفش معقول انا شايفك؟و اكتر حاجة بتمومتنى و تودينى كدة وتجيبنى ااااه ااااه و عنيكى ف عينيا و اجمل حاجة واحلي ما فيكى شفايفك همسك كل ما فيكى ااااااااااه ااااااااااااه براحة عليا و اكتر حاجة بحبها فيكى هو دة ااه هو دة ااه قلبك و اكتر حاجة شدتني ليكي هى دى هى دى طيبة قلبكو اكتر حاجة بتموتنى و تودينى كدة و تجيبنى لما ايديا بتيجى عليكي و عنيكي ف عينيا و اجمل حاجة واحلي ما فيكى شفايفك همسك كل ما فيكى عليكي مشية الله يخليكي براحة عليا

ليست هناك تعليقات: